Інтернет-магазин Chako ™: фототехніка, відеотехніка, фототовари
В кошику 0 на 0 грн. КОШИК
В порівнянні 0
Ввійти  /  Реєстрація
ua | ru
Каталог

Гарантія

На товари, куплені в нашому магазині діють наступні терміни гарантії:

  • Фотокамери, об'єктиви, відеокамери, накамерні і студійні спалахи, TTL синхронізатори, екстендери для об'єктивів, флешметри і колорметри, штативи та моноподи, накамерні монітори, мікрофони, рекордери, продукція DJI, GPS обладнання - 12 міс.*
  • Батарейні блоки для фотокамер і спалахів, відеосвітло, студійні радіосинхронізатори, об'єктиви і спалахи YongNuo - 6 міс.
  • Li-Ion акумулятори всіх виробників - 3 міс. обмеженої гарантії**
  • Зарядні пристрої для акумуляторів усіх типів, запасні кільцеві лампи для студійних спалахів (придбані окремо), пульти управління для фотокамер - 3 міс.
  • Ni-MH акумулятори (АА/ААА) - перевірочна обмінна гарантія терміном 14 днів.
  • Карти пам'яті - відповідно до умов виробника.

* - На мікрофони BOYA діє гарантія 6 місяців.

** - Під обмеженою гарантією на акумулятори мається на увазі гарантія на працездатність, але не на ємність.


Решта товарів, при виявленні дефектів і несправностей, можуть бути замінені на нові без дефектів протягом 14 днів з моменту придбання при наявності даного товару на складі.

Термін гарантії починається з моменту придбання товару.

Гарантією покриваються всі дефекти і несправності, що виникли з вини виробника.


Під умови гарантії не потрапляють дефекти і несправності, які є наслідком:
  • Неналежного використання, транспортування, зберігання товару.
  • Порушення умов експлуатації товару, зазначених в інструкції до товару.
  • Впливу стихійних лих, попадання вологи, пилу і сторонніх предметів.
  • Порушення стабільності струму в електромережі або неправильного підключення товару до мережі або елементів живлення.
  • Впливу третіх осіб.

Також гарантія на товар може бути анульована за умови:

  • Ремонту або модифікації товару особою або організацією, яка не уповноважена продавцем.
  • Пошкодження контрольних пломб на товарі або серійного номера товару.
  • Використання аксесуарів, не передбачених виробником.

Все гарантійне та післягарантійне обслуговування проводитися в сертифікованих сервісних центрах!


Доставка товару на обслуговування в сервісний центр відбувається тільки через офіс нашого магазину. Для обговорення способу відправки товару до нас в офіс, просимо звертатися до наших менеджерів. Самостійне звернення покупця в сервісний центр може послужити приводом для анулювання гарантії.

Для отримання гарантійного обслуговування необхідно надати товарний чек, накладну або гарантійний талон, з зазначеним серійним номером товару і датою продажу. Товар, що направляється на гарантійне обслуговування повинен бути повністю укомплектований. Відсутність повної комплектації може привести до затримки в обслуговуванні.

У разі непідтвердження поломки, яка підпадає під гарантію або якщо поломка виникла з вини покупця, покупець зобов'язується відшкодувати вартість діагностики товару, а також вартість перевезення товару в сервісний центр і назад.

Звертаємо увагу: гарантією не покриваються витрати на перевезення товару від покупця в наш офіс і назад, за винятком випадків, коли покупець отримав відразу непрацюючий товар.

Бажаємо приємних покупок!

Рекламний блок
  • nice-foto
  • promotions
  • Останні надходження
  • Lighthouse
Знайшли помилку на сайті?
Текст, який буде відправлений:

Ваш коментар (необов'язково):