Інтернет-магазин Chako ™: фототехніка, відеотехніка, фототовари
В кошику 0 на 0 грн. КОШИК
В порівнянні 0
Ввійти  /  Реєстрація
ua | ru
Каталог

Гарантія та обмін

Гарантія

На фото та відео техніку, електронні пристрої, куплені в нашому магазині діють наступні терміни гарантії: від 3 до 12 місяців в залежності від виду товару, політики виробника та постачальника.

Термін гарантії починається з моменту придбання товару покупцем. Під гарантійні зобо'вязання потрапляють всі дефекти і несправності, що виникли з вини виробника.

Під умови гарантії не потрапляють дефекти і несправності, які є наслідком:
• Неналежного використання, транспортування, зберігання товару.
• Порушення умов експлуатації товару, зазначених в інструкції до товару. • Впливу стихійних лих, попадання вологи, пилу і сторонніх предметів.
• Порушення стабільності струму в електромережі або неправильного підключення товару до мережі або елементів живлення.
• Впливу третіх осіб.

Також гарантія на товар може бути анульована за умови:
• Ремонту або модифікації товару особою або організацією, яка не уповноважена продавцем.
• Пошкодження контрольних пломб на товарі або серійного номера товару.
• Використання аксесуарів, не передбачених виробником.

Для отримання гарантійного обслуговування можна або привезти техніку до офісу нашого магазину самостійно (адреса — Львів, вул. Шевченка, 154), або звернутися за тел. 0960012377 (дзвінком або повідомленням у вайбер) для отримання детальних інструкцій щодо пересилки техніки у наш офіс. Техніка повинна бути належним чином запакована, аби вберегти її від пошкодження під час перевезення чи транспортування. З технікою потрібно надати товарний чек, накладну або гарантійний талон, з зазначеним серійним номером товару і датою продажу. Також необхідно, на окремій картці, вказати прізвище та ім'я покупця, його контактний номер телефону, а також детальний опис несправності. Товар, що направляється на гарантійне обслуговування повинен бути повністю укомплектований. Відсутність повної комплектації може привести до затримки в обслуговуванні.

Гарантійне обслуговування відбувається у строки, передбачені законодавством України, окрім форс-мажорних випадків (стихійні лиха, воєнні дії, катастрофи природного або техногенного характеру). У разі непідтвердження поломки, яка підпадає під гарантію або якщо поломка виникла з вини покупця, покупець зобов'язується оплатити вартість діагностики товару, а також вартість перевезення товару в сервісний центр і назад.

Звертаємо увагу: відправка товару на гарантійне обслуговування і повернення її назад відбувається за рахунок покупця.

Обмін та повернення товару належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупці мають право обміняти або повернути новий товар належної якості (крім товарів, що не підлягають поверненню відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 г.), протягом перших календарних 14 днів після покупки, якщо його повернення не суперечить іншим статтям, описаним в ЗУ ПЗПС.

Обміняти або повернути товар належної якості можна тільку у випадку, якщо цей товар не був у використанні, повністю збережено його товарний вигляд, відсутні сліди експлуатації (сколи, потертості, тріщини), збережено в цілості упаковку та комплектацію товару. Для обміну чи повернення можна або привезти товар до офісу нашого магазину самостійно (адреса — Львів, вул. Шевченка, 154), або звернутися за тел. 0960012377 (дзвінком або повідомленням у вайбер) для отримання детальних інструкцій щодо пересилки товару у наш офіс.

Товар повинен бути належним чином запакований, аби вберегти його від пошкодження під час перевезення. З товаром потрібно подати товарний чек або накладну з зазначеним серійним номером товару (якщо такий є) і датою продажу. Також необхідно, на окремій картці, вказати прізвище та ім'я покупця, його контактний номер телефону, а також дані для обміну або повернення коштів (рахунок або номер банківської картки). Товар необхідно надсилати у його повній комплектації. В разі повернення товару кошти будуть відправлені покупцю протягом 10 робочих днів з моменту отримання товару від покупця.

В разі обміну товар покупець має право обрати інший товар з наявних на той момент. Якщо новий товар відрізняється ціною, то покупець або доплачує різницю у вартості (якщо новий товар дорожчий), або ж отримує різницю грошима (якщо новий товар дешевший).

Обмін та повернення товару неналежної якості

Якщо покупець отримав товар неналежної якості, то його можна обміняти або повернути протягом перших 14 календарних днів після отримання товару. Для обміну чи повернення можна або привезти товар до офісу нашого магазину самостійно (адреса — Львів, вул. Шевченка, 154), або звернутися за тел. 0960012377 (дзвінком або повідомленням у вайбер) для отримання детальних інструкцій щодо пересилки товару у наш офіс. Товар повинен бути належним чином запакований, аби вберегти його від пошкодження під час перевезення.

З товаром потрібно подати товарний чек або накладну з зазначеним серійним номером товару (якщо такий є) і датою продажу. Також необхідно, на окремій картці, вказати прізвище та ім'я покупця, його контактний номер телефону, детальний опис дефекту, а також дані для обміну або повернення коштів (рахунок або номер банківської картки).

Товар необхідно надсилати у повній комплектації. В разі повернення товару кошти будуть відправлені покупцю протягом 10 робочих днів з моменту отримання товару від покупця.

В разі обміну товар покупець має право обрати інший товар з наявних на той момент. Якщо новий товар відрізняється ціною, то покупець або доплачує різницю у вартості (якщо новий товар дорожчий), або ж отримує різницю грошима (якщо новий товар дешевший).
Рекламний блок
  • nice-foto
  • promotions
  • Останні надходження
  • Lighthouse
Знайшли помилку на сайті?
Текст, який буде відправлений:

Ваш коментар (необов'язково):